User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
|
Uitzending gemist/Rtl gemist
|
|
01-12-2009, 08:22 PM
(This post was last modified: 01-12-2009 08:28 PM by JvdS.)
|
|||
|
|||
RE: Uitzending gemist/Rtl gemist
(01-12-2009 06:20 PM)andropov Wrote: Joris....Hoi Ronald, Uitzending gemist heb ik werkend gekregen door een soort Spider te programmeren die de website van uitzendinggemist.nl afstruint en de links omzet naar data waar de NMT raad mee weet. Kun je programmeren in .NET? Dan kan ik wat sourcecode naar je opsturen? Zo nee, kun je dan toelichten welke zender je graag op de NMT wilt hebben? Dan kan ik wellicht proberen iets te maken (als ik tijd heb, en als het uberhaupt mogelijk is). (dit hier zo gepost, omdat je PM disabled hebt) (01-11-2009 08:10 PM)babedieboe Wrote: m.b.t. rtlgemist:Volgens mij kunnen we niets met dat asf gedeelte. Is het ASF niet de container file? (weet niet zoveel van streaming media) |
|||
|
01-12-2009, 08:36 PM
|
|||
|
|||
|
@joris:ik weet het ook niet: misschien dat jij er iets mee kan. de stream lijkt wel wmv.
(i dont know: maybe you can do sometjhing with this info: the streams looks wmv) @Maslov: your suggestion works! thanks! any suggestions what causes this then, so maybe this annoying little problem can also be fixed? thx! |
|||
|
01-12-2009, 11:00 PM
|
|||
|
|||
|
@joris: Toppie! erg leuk om Uitzending gemist te kunnen bekijken op de PCH. Het browsen is een stuk beter geworden met het kiezen via een letter.
Overigens krijg ik het idee dat RTL ook gebruik maakt van trucjes om deeplinken tegen te gaan. De url's die hier als voorbeeld gegeven zijn werken ook niet met bv VLC player terwijl als ik nu een linkje haal uit de source het wel gewoon werkt. |
|||
|
01-13-2009, 08:25 AM
|
|||
|
|||
(01-12-2009 11:00 PM)Bobbert Wrote: Overigens krijg ik het idee dat RTL ook gebruik maakt van trucjes om deeplinken tegen te gaan. De url's die hier als voorbeeld gegeven zijn werken ook niet met bv VLC player terwijl als ik nu een linkje haal uit de source het wel gewoon werkt.zoals jij beschrijft is gelukkig gewoon op te lossen middels serverside curl
|
|||
|
01-13-2009, 01:47 PM
|
|||
|
|||
(01-12-2009 08:22 PM)JvdS Wrote: [Reference]Volgens mij kunnen we niets met dat asf gedeelte. Is het ASF niet de container file? (weet niet zoveel van streaming media) [/quote] Asf is the same container used bij uitzending gemist. Translation of the url for RTL gemist is easy: http://av.rtl.nl/web/components/sport/rt...public.RTL _Gp_Dakar_2009_s7_a7.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv?[color=#FF0000]MSWMExt=.asf becomes mms://av.rtl.nl/web/components/sport/rtl_gp/dakar/201544/201551.public.RTL _Gp_Dakar_2009_s7_a7.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv and there lies the problem, because the old abandoned mms protocol is not supported by the popcornhour it doesnt understand what it has to do with the stream. If mms would be supported then RTL gemist would work. Strange thing is that the Tvix with the same chipset supports mms and the popcornhour doesnt. There are currently 2 threads asking for MMS support: http://www.networkedmediatank.com/showth...p?tid=2549 http://www.networkedmediatank.com/showth...?tid=14470 BTW Joris, thanks for your hard work, I use it often! C200 1.5 TB Hdd HDMI A200 Metal apps on USB stick TV: Samsung LE40C650 Visit my Personal Website |
|||
|
01-18-2009, 10:06 AM
|
|||
|
|||
|
I like the new interface with the alphabet. However when I click on a show, it just takes me back to the first page of the uitzendinggemist plugin, instead of playing the show. Am I doing something wrong?
|
|||
|
01-25-2009, 02:05 PM
|
|||
|
|||
|
Dit werkt prima! Ongelofelijk, goed bezig joris!
Ik had ook het probleem van geen geluid (via HDMI), maar na het afspelen van een MP3 voor 5 sec, en daarna terug naar Uitzendinggemist te gaan, deed het geluid het wel! Top! Alleen loopt het beeld nu achter op het geluid. Geluid is dus sneller als het beeld. Is hier al een oplossing voor? Ga vooral door het met ontwikkelen van deze geweldige feature! |
|||
|
01-25-2009, 07:02 PM
|
|||
|
|||
|
Hallo Joris,
Ten eerste bedankt voor je goede werk ![]() Had lang geleden al eens Uitzendinggemist gehad, maar die werkt om een of andere redenen niet meer. Die van jou werkt dus, alleen de TOP 50 link werkt niet ![]() (01-10-2009 01:38 AM)JvdS Wrote: Add http://www.jorisvdstraten.nl/uzg/ to webservices. New version coming tomorrow. |
|||
|
01-26-2009, 08:15 AM
|
|||
|
|||
|
Ik heb gister ook voor het eerst gebruikt gemaakt van je link, super werk Joris! Voor mij werkt de Top 50 ook alleen niet...
Voor de rest weet ik niet of het standaard is, of dat het een bug van mijn kant (HDX-1000) is, maar ik kan tijdens het spelen niks doen? Dus geen pauze, stop of terug naar de website of het NMT menu? Hierdoor ben ik dus genoodzaakt om de hele aflevering af te kijken of een hard-reboot uit te voeren? En als ik de aflevering dan afkijk, dan loopt hij wel eens vast en blijft hij hangen, waardoor een hard-reboot zowiezo nodig is. Mis ik wat commands of zijn die features niet mogelijk? BVD! |
|||
|
01-28-2009, 04:28 PM
|
|||
|
|||
|
http://www.kijkdirect.nl/
Nice site, maybe we can copy some of there goog ideas to uitzendinggemist? |
|||
|
01-28-2009, 09:54 PM
|
|||
|
|||
|
BACK FIND POST, oftewel, TVP'tje
![]() Goed werk Joris, heb je gemailed.. |
|||
|
01-29-2009, 07:33 PM
|
|||
|
|||
|
Please remain with english. I know this is a dutch channel we are talking about, but that doesn't mean others may be interested and find useful information concerning it.
Audio, video, disco - I hear, I see, I learn. Wiki. Wiki? Wiki! |
|||
|
01-31-2009, 04:15 PM
|
|||
|
|||
|
Great job joris, keep up the good work, works fine on my egreat nmt
. Here some feedback of things that I would like to see improved. 1. Very slow scrolling on end of page / tv screen 2. In the Top 50 there are programs with dates that are in the future (date problem :huh ![]() Edwin. |
|||
|
01-31-2009, 05:13 PM
|
|||
|
|||
|
Thanks a lot, works perfectly!!
|
|||
|
02-01-2009, 05:25 PM
|
|||
|
|||
|
Hoi Joris,
If possible, have a look at the following link where you find the most Thai internet streams for watching tv streams. Hopefully you can do something with this, I am sure you will the Thai community verry happy due the fact there is only one Sat channel from Thailand availeble... Regards Ronald http://nl.wwitv.com/index.html?http://nl...ie/204.htm |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads... | |||||
| Thread: | Author | Replies: | Views: | Last Post | |
| Dutch channel Uitzending gemist. | trance31 | 636 | 216,818 |
09-25-2012 08:09 PM Last Post: adslben |
|
| Streaming WMV protocol (RTL gemist) | Gilles | 67 | 24,008 |
11-09-2009 12:03 PM Last Post: Maslov |
|